søndag den 14. oktober 2007

TAGGET

Jeg er blevet TAGGET af Charlotte Ravn... http://ravndesign.blogspot.com/

Reglerne til dette er følgende:

Link til den, som har tagget dig. Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart! Giv udfordringen videre til 7 personer i slutningen af blogindlægget. Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.

Here it comes...

7 sandheder om mig:
1. Jeg er egentlig lidt genert
2. Jeg ELSKER søde sager
3. Jeg er højdeskræk - men har fløjet i helicopter, klatret ned af en 25 meter høj klippe.
4. jeg er et rodehovede derhjemme - men absolut ordensmenneske på arbejdet
5. Jeg har næsten altid mit kamera med mig - for tænk hvis jeg så det perfekte billede og ikke havde mulighed for at tage et...
6. Jeg er et stort familiemenneske
7. Jeg er lidt af en computernørd når computeren vil det jeg vil.

Da jeg også skal give denne udfordring videre til 7 andre mennesker så giver jeg den videre til:
- Marie
- Susanne
- Gitte
- Betina
- Charlotte
- Anne Bente
- Rikke

1 kommentar:

Charlotte sagde ...

Hej!
Det er sjovt at læse disse sandheder på de forskellige blogge! :-) Jeg må i tænkeboks og se hvad jeg kan finde frem af sande ord om mig!

Tusind tak for de rosende ord på min blog!Og tak for du besøgte mig.