søndag den 14. oktober 2007

Cypercrop

Søndag var cypercrop-dag på scrapshops- forum. Jeg deltog selvfølgelig for at se hvad det var.
Cypercrop betyder at man sidder og scrapper, enten alene eller sammen med andre, men istedet for at konkurrencer og udfordringer er ansigt-til-ansigt metoden så foregår det hele på forummet. Altså man laver sit LO eller album eller kort som man plejer og så uploader man billedet af det og ligger det ind i galleriet.
Jeg nåede at være med til en opgave da der var andre planer den dag. Det drejede sig om opgaven om at lave et LO efter en skitse, som ser sådan her ud:

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

LO'et lavede jeg som en side til min Australien-mappe. Jeg blev ganske godt tilfreds med LO'et.

Og jeg må da indrømme at det absolut ikke er sidste gang jeg deltager i et cypercrop. For det var ganske godt og hyggeligt. Dette var det LO jeg fik lavet ud fra skitsen:

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

2 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Ih jeg vil også gerne en tur til Australien!
Du er blevet tagged, se på min blog hvad det indebærer!

Betina Olesen sagde ...

Sikke en flot skitse i har haft gang i, og ligeledes et flot LO....Ja, Australien...det ville ikke være dårligt med en lille sviptur

Hygge fra Betina