søndag den 17. februar 2008

Februar... ikke så kreativ

Ja så er januar forsvundet og jeg har egentlig ikke fundet kreativiteten frem endnu. Jeg har ikke rigtig følt jeg har haft overskud til det, men er så småt kommet igang igen.
Idag har jeg da fået ryddet op i mine ting... og shit hvor er der meget. Men så har jeg jo en undskyldning for at købe lidt hylder og sådan til at have tingene på og så også nogle kasser. Hmm og det kan jo ende med at jeg er nødt til at købe flere scrap-ting:-) det ville ikke gøre noget. Har jo stadig nogle ting jeg ønsker mig...

Jeg har fundet ting jeg ikke troede jeg havde mere eller som jeg troede jeg havde brugt... så der er masser at gå igang med. Så nu skal jeg bare tage mig sammen til at lave nogle kort og LO's.

Ellers har jeg også flittigt deltaget i de ugentlige søndagsudfordringer dog har jeg de sidste 2 uger ikke rigtig haft motivationen. Men det kommer nok.
Jeg har da også deltaget i et crop hos Dreampapers hvilket var meget sjovt. Fik lavet nogle LO's som jeg egentlig synes blev okay. Er især glad for det jeg fik lavet af bjørnene. Skal nok ligge billeder ind senere af de forskellige LO's jeg har nu.

Jeg laver også en del kort for tiden, men det skyldes nok mest at der er rimelig mange fødselsdage og bryllupper her til foråret og sommeren. Så der skal jo laves kort til dem.

Ingen kommentarer: